duminică, 7 februarie 2010

Mesajul din sticla


Plutesc…de 2 ani sunt în deriva. Val dupa val mă îndepartez de tine, cand eu ar trebui sa te gasesc.
Asta a fost dorinţa mea, sa fiu transformat într-un ravas scris cu parfum de trandafir si închis într-o sticla albastra. Aruncat într-un ocean sa fiu purtat de uragane si stihii, caci stiam ca tot la tine ma vor duce.
Cat de mult m-am înselat. Simt ca ochii tai nu ma vor citi niciodata.
Prins în plasa unui pescar batran din Oceanul Indian, mi-am crezut sfarsitul aproape. Mesajul meu scris doar pentru tine citit de niste ochi curiosi era ceva ce nu-mi doream. Pescarul traia în port alaturi de nepoata sa. În mainile ei am ajuns într-un final. M-a desfacut usor pe masa si a încercat sa ma citeasca. Mii de litere cu mii de înţelesuri fiecare au fost prea multe pentru ea. A înţeles ca era în zadar si m-a pus la loc în sticla albastră nu înainte de a-mi da o buburuza care sa fie martora calatoriei mele. M-a lasat într-un golf ascuns, de unde un delfin m-a dus în larg.
Calatoresc de ani întregi si simt cum esenţa literelor mele slabeste, se evapora. Îmi e frica sa nu raman închis aici, sa ratacesc asa la infinit în cautarea ta….

7 comentarii:

  1. scriu mai multe lucruri , nu numai asta...dar cum se apopie ziua indragostitilor m-am gandit sa scriu ceva in ton cu evenimentul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar aşa:)
    "Aşa scrii tu?":)
    Grijă mare, dacă mai vrei să vină oamenii după parfumul tău de trandafir...

    RăspundețiȘtergere
  3. PS>
    mulţam de vizită, te-am pus în urmărire...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X:X:Xuuuuuuuu chiar romantic as putea spune:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. imi aduce aminte de o pisa mai veche ...Message in a bottle ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. super...e o chestie foarte faina bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere