vineri, 12 februarie 2010

"Am devenit si noi mondeni..."


Nasterea este un lucru atat de minunat, reprezentarea concreta a actului creatiei. Copii fiind nu avem idee de ce se intampla in jur, universul se rezuma la oamenii pe care ii cunoastem. Odata cu ascensiunea varstei vine si pretentia cum ca noi oamenii, cunoastem lumea in care traim, stim sa folosim anumite lucruri, stim sa le si definim. Daca toti am fi daltonisti, culoarea rosu ar fi de fapt verde. Prin receptori corpul unman primeste informatii din mediul exterior, pe care creierul le interpreteaza. Acesti receptori se pot insela. Atunci pot lua in calcul posibilitatea ca lumea in care traim sa fie o iluzie, si tot ce atingem si vedem nu exista de fapt.
Nu pot dovedi ca am dreptate dar asta nu inseamna neaparat ca ma insel. In cazul in care am dreptate nu putem face nimic sa demascam aceasta falsa realitate. Si atunci, daca nu putem face nimic acest text ce valoare mai are, pentru ca spune pur si simplu ca iarna-i frig si vara cald. Pai problema nu era daca noi traim sau nu aceasta realitate ci ca aceste intrebari pe care eu mi le pun, poate si unii dintre voi, au rolul de a ma face sa vad mai clar ceea ce ma inconjoara sau e un pas mai aproape de nebunie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu