duminică, 31 ianuarie 2010

Cum ar fi daca...


Stau uneori si ma intreb de ce avem nevoie de cineva in care sa credem, sa ne punem sperantele, de ce ne rugam lui Dumnezeu numai atunci cand stim ca nimeni altcineva nu ne mai poate ajuta; de ce nu incercam sa facem ceva pentru a rezolva acea problema in loc sa pierdem timpul rugandu-ne cuiva ,care probabil nici nu exista ,sau daca exista ,poate nu da doi bani pe creatia lui, asta daca noi suntem creatia lui Dumnezeu . Stau si ma intreb cum ar fi daca am cunoste absolut tot , daca am sti cu exactitate cum s-a creat universul ,implicit daca exista un Dumnezeu, sau cel putin cum ar fi daca eu as cunoaste totul, oare as schimba ceva, sau as lasa totul sa decurga de la sine ? stiu, pare egoist din partea mea sa-mi doresc acest lucru, dar doar ganditiva, cum ar fi daca…..

3 comentarii:

  1. hmmmm......oamenii se roaga nu neaparat pentru k asteapta ceva,ei se roaga pentru k pur si simplu cred in ceva/cineva.Dak nu ar mai face asta inseamna k totul ar fi in zadar,am fi lipsiti de speranta....
    Dak ai cunoaste chiar totul ....dak ti-ai cunoaste viitorul crezi ca ar mai fi atat de interesant....nu te-ai putea bucura atat de mult de viata.Recunosc si mie mi-ar placea sa-mi aflu viitorul,dar cred k este mai bine asa.
    Mi se par destul de interesante subiectele abordate pana acum...probabil ai scris ce ai simtit...din proprie perspectiva;)

    RăspundețiȘtergere
  2. bogdan s-a referit exclusiv la situatia in care se roaga atunci cand se afla in situatii dificile.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce avem nevoie sa credem? Pentru a putea invinovati pe cineva pentru propriile necazuri, neajunsuri si greseli.Pentru ca atunci cand nu suntem capabili sa ducem ceva la bun sfarsit sa putem spune : 'Asta e! N-a vrut Dumnezeu..'
    Sta in natura noastra, ca oameni sa nu ne asumam consecintele propriilor fapte.

    RăspundețiȘtergere